اغانى انغام


 

اغانى مصريه
 اغانى انغام


مدونه طرب اون لاين
 إسم الاغنيةالإستماع  التحميل                                                                            
مابحبش حد إلا انتاغنيه مابحبش حد إلا انت تحميل أغنيه مابحبش حد إلا انت
ليه سبتهاغنيه ليه سبتهتحميل أغنيه ليه سبته
سيدي وصالكاغنيه سيدي وصالكتحميل أغنيه سيدي وصالك
حتمنى له الخيراغنيه حتمنى له الخيرتحميل أغنيه حتمنى له الخير
انت عمرياغنيه انت عمريتحميل أغنيه انت عمري
القالك حداغنيه القالك حدتحميل أغنيه القالك حد
أتمناله الخيراغنيه أتمناله الخيرتحميل أغنيه أتمناله الخير
اشكي لميناغنيه اشكي لمينتحميل أغنيه اشكي لمين
الأملاغنيه الأملتحميل أغنيه الأمل
الحروفاغنيه الحروفتحميل أغنيه الحروف
بغيراغنيه بغيرتحميل أغنيه بغير
ده اللي عندياغنيه ده اللي عنديتحميل أغنيه ده اللي عندي
غيرتنياغنيه غيرتنيتحميل أغنيه غيرتني
كل ما نقرباغنيه كل ما نقربتحميل أغنيه كل ما نقرب
ما بتعلمشاغنيه ما بتعلمشتحميل أغنيه ما بتعلمش
ما بحبشاغنيه ما بحبشتحميل أغنيه ما بحبش
حلفتكم باللهاغنيه حلفتكم باللهتحميل أغنيه حلفتكم بالله
وحشتني بحبكاغنيه وحشتني بحبكتحميل أغنيه وحشتني بحبك
قلبكاغنيه قلبكتحميل أغنيه قلبك
بحبك وحشتنينياغنيه بحبك وحشتنينيتحميل أغنيه بحبك وحشتنيني
أما بالنسبالكاغنيه أما بالنسبالكتحميل أغنيه أما بالنسبالك
أستني ايهاغنيه أستني ايهتحميل أغنيه أستني ايه
قول كدماغنيه قول كدمتحميل أغنيه قول كدم
انت ميناغنيه انت مينتحميل أغنيه انت مين
قد ما تقدراغنيه قد ما تقدرتحميل أغنيه قد ما تقدر
تتغيراغنيه تتغيرتحميل أغنيه تتغير
مين غيركاغنيه مين غيركتحميل أغنيه مين غيرك
بحب نفسياغنيه بحب نفسيتحميل أغنيه بحب نفسي
فكراكاغنيه فكراكتحميل أغنيه فكراك
خليني معاكاغنيه خليني معاكتحميل أغنيه خليني معاك
عزيز وغالياغنيه عزيز وغاليتحميل أغنيه عزيز وغالي
رجعنا في كلامنااغنيه رجعنا في كلامناتحميل أغنيه رجعنا في كلامنا
شفت الدنيااغنيه شفت الدنياتحميل أغنيه شفت الدنيا
أنا مخصماكاغنيه أنا مخصماكتحميل أغنيه أنا مخصماك
بحتاج اتكلماغنيه بحتاج اتكلمتحميل أغنيه بحتاج اتكلم
عرفها بيااغنيه عرفها بياتحميل أغنيه عرفها بيا
عمري معاكاغنيه عمري معاكتحميل أغنيه عمري معاك
سيدي وصالكاغنيه سيدي وصالكتحميل أغنيه سيدي وصالك
ما جبش سيرتياغنيه ما جبش سيرتيتحميل أغنيه ما جبش سيرتي
حيراناغنيه حيرانتحميل أغنيه حيران
أنا عندكاغنيه أنا عندكتحميل أغنيه أنا عندك
يا غايب عننااغنيه يا غايب عنناتحميل أغنيه يا غايب عننا
يعلم اللهاغنيه يعلم اللهتحميل أغنيه يعلم الله
معنى حبياغنيه معنى حبيتحميل أغنيه معنى حبي
من بعيداغنيه من بعيدتحميل أغنيه من بعيد
لا ياالحبيباغنيه لا ياالحبيبتحميل أغنيه لا ياالحبيب
لازلت أبحثاغنيه لازلت أبحثتحميل أغنيه لازلت أبحث
تسمحلياغنيه تسمحليتحميل أغنيه تسمحلي
على باب المطاراغنيه على باب المطارتحميل أغنيه على باب المطار
تأمر ياحباغنيه تأمر ياحبتحميل أغنيه تأمر ياحب
تتغير الأزمنهاغنيه تتغير الأزمنهتحميل أغنيه تتغير الأزمنه
بسبوسهاغنيه بسبوسهتحميل أغنيه بسبوسه
بكره تشوفاغنيه بكره تشوفتحميل أغنيه بكره تشوف
القلوباغنيه القلوبتحميل أغنيه القلوب
ببساطه كدهاغنيه ببساطه كدهتحميل أغنيه ببساطه كده
أنا وإنتاغنيه أنا وإنتتحميل أغنيه أنا وإنت
الأماغنيه الأمتحميل أغنيه الأم
شنطة سفراغنيه شنطة سفرتحميل أغنيه شنطة سفر
سلم عليااغنيه سلم علياتحميل أغنيه سلم عليا
إتقابلنااغنيه إتقابلناتحميل أغنيه إتقابلنا
التلفوناغنيه التلفونتحميل أغنيه التلفون
بلادياغنيه بلاديتحميل أغنيه بلادي
أنا لوحدياغنيه أنا لوحديتحميل أغنيه أنا لوحدي
الريحاغنيه الريحتحميل أغنيه الريح
عاجبني فيكاغنيه عاجبني فيكتحميل أغنيه عاجبني فيك
من غيركاغنيه من غيركتحميل أغنيه من غيرك
مفاتيح قلبياغنيه مفاتيح قلبيتحميل أغنيه مفاتيح قلبي
تقدر على المشواراغنيه تقدر على المشوارتحميل أغنيه تقدر على المشوار
ليل وفرحاغنيه ليل وفرحتحميل أغنيه ليل وفرح
إلقالك حداغنيه إلقالك حدتحميل أغنيه إلقالك حد
الحقيقهاغنيه الحقيقهتحميل أغنيه الحقيقه
قالوا احلويتياغنيه قالوا احلويتيتحميل أغنيه قالوا احلويتي
العيون السوداغنيه العيون السودتحميل أغنيه العيون السود
محبهاغنيه محبهتحميل أغنيه محبه
نحلم ليهاغنيه نحلم ليهتحميل أغنيه نحلم ليه
إنت مالكاغنيه إنت مالكتحميل أغنيه إنت مالك
بتحب ميناغنيه بتحب مينتحميل أغنيه بتحب مين
حلفتكم باللهاغنيه حلفتكم باللهتحميل أغنيه حلفتكم بالله
ساعدني وساعدكاغنيه ساعدني وساعدكتحميل أغنيه ساعدني وساعدك
هذا الحلواغنيه هذا الحلوتحميل أغنيه هذا الحلو
منسيهاغنيه منسيهتحميل أغنيه منسيه
مين قال لحبيبياغنيه مين قال لحبيبيتحميل أغنيه مين قال لحبيبي
إلا أنااغنيه إلا أناتحميل أغنيه إلا أنا
يا طيباغنيه يا طيبتحميل أغنيه يا طيب
الشوق العجيباغنيه الشوق العجيبتحميل أغنيه الشوق العجيب
متيماغنيه متيمتحميل أغنيه متيم
بعثلي نظرهاغنيه بعثلي نظرهتحميل أغنيه بعثلي نظره
الركن البعيد الهادياغنيه الركن البعيد الهاديتحميل أغنيه الركن البعيد الهادي
لو حسيتاغنيه لو حسيتتحميل أغنيه لو حسيت
لي سؤالاغنيه لي سؤالتحميل أغنيه لي سؤال
لاتغيباغنيه لاتغيبتحميل أغنيه لاتغيب
الدنيا دروباغنيه الدنيا دروبتحميل أغنيه الدنيا دروب
طال السفراغنيه طال السفرتحميل أغنيه طال السفر
بقولك أيهاغنيه بقولك أيهتحميل أغنيه بقولك أيه
بحبك قولهااغنيه بحبك قولهاتحميل أغنيه بحبك قولها
زيك مافيشاغنيه زيك مافيشتحميل أغنيه زيك مافيش
ما فهمتنيشاغنيه ما فهمتنيشتحميل أغنيه ما فهمتنيش
بفكر فيكاغنيه بفكر فيكتحميل أغنيه بفكر فيك
حسك في الدنيااغنيه حسك في الدنياتحميل أغنيه حسك في الدنيا
هيبهاغنيه هيبهتحميل أغنيه هيبه
محد فاضياغنيه محد فاضيتحميل أغنيه محد فاضي
وحدانيهاغنيه وحدانيهتحميل أغنيه وحدانيه
ليه أحبكاغنيه ليه أحبكتحميل أغنيه ليه أحبك
غريباغنيه غريبتحميل أغنيه غريب
عيدنا مباركاغنيه عيدنا مباركتحميل أغنيه عيدنا مبارك
ياعيني عالصدفاغنيه ياعيني عالصدفتحميل أغنيه ياعيني عالصدف
حرية قراراغنيه حرية قرارتحميل أغنيه حرية قرار
بكرةاغنيه  بكرة     تحميل أغنيه  بكرة
بتحبها ولااغنيه بتحبها ولا
   

0 التعليقات:

إرسال تعليق